11. dic., 2014

Comunicat 11/12/2014

Els components del Col·lectiu Blanc-i-Blau Roger de Llúria conseqüents amb el nostre ideari de condemnar i denunciar tot tipus de violència en el món del futbol, inclosa la violència verbal, volem denunciar i condemnar els crits i càntics ofensius contra el RCD Espanyol de Barcelona, jugat a l'Estadi del F.C. Barcelona el passat diumenge 7 de desembre.

Exigim que d'acord amb les darreres directrius antiviolència verbal de la RFEF, el club blaugrana sigui convenientment sancionat.

Aprofitem per condemnar les salvatges agressions físiques que van patir ahir, dimarts 10 de desembre, seguidors del Paris Saint Germain, a la sortida del Camp Nou per part de seguidors radicals del Barça. Cal recordar que algun dels agredits es troba ingressat en centres hospitalaris de la nostra ciutat. PROU JA, ACABEM AMB LA VIOLÈNCIA!! VOLEM PODER ANAR AMB TRANQUIL·LITAT I AMB LA NOSTRA FAMÍLIA ALS CAMPS DE FUTBOL!!

Col·lectiu Blanc-i-Blau Roger de Llúria
11 de desembre de 2014